Modelul entry-level al producătorului american, Street 750, se transformă într-un roadster cu atitudine sportivă, denumit Street Rod.
Noul Harley-Davidson Street Rod este echipat cu o versiune evoluată a motorului V2 de pe Street 750, denumit High Output Revolution X 750, acestea având puterea și cuplul mărite, plus o plajă de turație utilă extinsă.
Ciclistica are o altă geometrie, axată pe manevrabilitate. Furca este acum inversată, cu jambe de 43 mm, iar unghiul lagărului furcii a scăzut de la 32 la 27 de grade, adică de la o valoare tipică unui cruiser la cea a unui roadster.
Amortizoarele duble pe spate au acum rezervoare exterioare, iar cursa lor a sporit cu 31%, ajungând la 117 mm (de asemenea, o valoare tipică unui naked sportiv).
Șaua este mai înaltă cu 104 mm, ajungând la 757 mm, iar manetele de frână și de ambreiaj sunt fabricate prin forjare și scărițele pilotului sunt amplasate mai în spate, fiind realizate din aluminiu. Astfel, libertatea de înclinare sporește, ajungând de la 28,5 grade până la 37,3 grade pe dreapta și 40,2 grade pe stânga.
Ghidonul este lat și plat, în stilul motocicletelor de drag racing. Oglinzile sunt montate în capetele ghidonului.
Roțile sunt acum de 17 inci față/spate, cu pneuri Michelin Scorcher cu dimensiuni demne de o motocicletă sportivă (120/70 față, 160/60 spate). Frânele au ABS în echiparea standard.