GP-0 110 4S Evo are o înălțime de doar 790 mm, cântărește 64 de kilograme și este propulsat de un motor monocilindric în patru timpi, de 113.3 cmc, în timp ce GP-0 160 Evo cântărește cu un kilogram în plus dar are un propulsor monocilindric de 155 cmc.
Ambele motociclete au cutii de viteze cu patru rapoarte și sunt proiectate să fie alergate pe circuite scurte, de karting, fără ca proprietarii să trebuiască să se preocupe atât de mult de întreținere, ca în cazul mini-motocicletelor în doi timpi.
Trebuie știut că Ohvale nu sunt nici pocket bike, nici pit bike. Proiectate de Valerio Da Lio începând cu 2012 și produse în Italia, acestea sunt motociclete de antrenament pentru cei care doresc să devină piloți sportivi. Însă, la un cost redus și cu o logistică mai facilă, care fie să ușureze stresul de pe motocicleta de curse, fie să ofere un bilet de intrare în lumea racing pentru copii, tineri sau femei.
Concret, noile modele sunt mai ergonomice decât cele din gama actuala: capacul rezervorului a fost mărit, lăsând loc pentru genunchii pilotului, șaua a fost mutata posterior, la fel și scărițele. Ampatamentul a crescut cu 22 mm, ajungând la 1500 mm, cadrul tubular fiind alungit pentru a oferi un ”reach” crescut pentru ghidon.
Motoroul răcit cu aer și alimentat prin carburatoare Dellorto a fost mutat mai în față, îmbunătâțindu-se poziționarea centrului de gravitate, iar plasamentul pilvotului basculei a fost regândit, pentru îmbunătățirea tracțiunii. Nu în ultimul rând, o evacuare Arrow, plasată sub șa îți explică în mod clar care sunt ”intențiile” motocicletei, asta dacă mai aveai îndoieli din princia taliei sale.
Furcile upside-down de 33 de mm, cu elemente prelucrate prin mașinare oferă o cursă de 70 de mm, iar de frânare se ocupă un etrier radial monobloc cu patru pistonașe care acționează asupra unui disc de 180 mm. De menționat că Ohavale este furnizorul motocicletelor pentru MiniGP World Series, platforma oficială Road to MotoGP a Dorna și FIM.