Suzuki a adus modificări logo-ului companiei, pentru prima dată în 40 de ani

Suzuki a adus modificări logo-ului companiei, pentru prima dată în 40 de ani. Din păcate, ele sunt mai degrabă vizibile pentru specialiștii din design,cu un ochi bine format.

Faimosul „S” care împodobește motociclete, scutere și mașini a fost adoptat de către companie în 1958. El este însoțit de lettering-ul Suzuki. După regulile de branding, S-ul este roși, iar letter-ul este albastru. Deși ne-am fi așteptat la cine știe ce schimbări radicale, acestea sunt în ton cu filosofia companiei, cea a modificărilor subtile.

Experții în design au observat liniile mai groase ale S-ului, roșul mai aprins, precum și lettering-ul ușor îngroșat – dacă ai suficientă răbdare să descoperi asta, alături de un albastru mai închis. Consecința practică, desigur, subtilă și ea, este că noua variantă de logo e mai ușor de citit pe ecranele digitale. Inclusiv ecranele TFT, în animațiile de pornire/oprire a motocicletei.

De luat în calcul este și momentul acestei schimbări, anul de grație 2025, o epocă în care totul devine mai conectat și se vorbește despre electrificare. Experții în branding spun că Suzuki ne transmite subtil că energia companiei nu a pălit,din contră, prin roșul care e mai puternic, iar albastrul mai puternic emană ideea de stabilitate, fanii fiind asigurați că valorile de bază rămân intacte.

foto – 1000logos

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account