Suzuki ar putea relansa un DR-Z400 adaptat vremurilor actuale!

Suzuki DR-Z 400 este o motocicletă dual sport care s-a bucurat de mult succes și la noi în țară.

În varianta DR-Z400E, ea se descurca bine chiar și în enduro, putând fi folosită și pe drumurile publice care motocicletă de zi cu zi, iar în varianta DR-Z400SM, ea era o jucărie supermoto extrem de distractivă.

Cele două motociclete Suzuki, propulsate de un monocilindru de 398 cmc s-au vândut în Europa între 2000 și 2008, iar în Statele Unite ale Americii, comercializarea lor continuă și în prezent!

Dacă în ultimii ani am văzut în cazul Honda nume mari ca Africa Twin, Transalp, Hornet, revenind cu același succes de odinioară, de ce nu ar merge lucrurile la fel și în cazul Suzuki. DR-Z400 și-a făcut un nume și, la cum s-a schimbat piața, motocicletele de 400 cmc sunt din nou căutate. Cel mai la îndemână exemplu? Noile scramblere de 400 cmc de la Triumph.

Așa că, japonezii de la Young Machine, niște jurnaliști pe care i-am mai citat și cu alte ocazii, de exemplu în perioada în care așteptam noile Transalp și Hornet, nu au pierdut timp și au generat două imagini cu un posibil DR-Z400. Ca și în „vremurile bune”, acesta ar avea atât o variantă off-road, cu tot ce ce trebuie pentru circulația pe drumuri publice cât și una supermoto.

Deloc dificil de observat, design-ul are elemente preluate de la GSX-8S și V-Strom, care se integrează vizual cât se poate de bine, am spune. Mai mult, se tot vorbește de un monociclindrul Suzuki, chit că e puțin probabil să fie vorba despre acel „supermono” patentat de japonezi in 2019. Mai exact, o a doua bielă și un culbutor se regăsesc în partea anterioară a carterului, concectate la același arbore cotit, un concept folosit de Ducati în anii’90 pentru racer-ul Supermono.

Apoi, în ultima vreme, Suzuki a tot patentat lucruri, inclusiv un sistem de distribuție variabilă asemănător cu cel folosit de Yamaha și Piaggio în cazul motoarelor monocilindrice de capacitate mică. Atât doar că Suzuki are în vedere un motor bicilindric, de capacitate mică. Așadar, e posibil ca de fapt să vedem noile DR-Z echipate cu un bicilindru de 350 – 500 cmc? Orice este posibil.

foto: Young Machin via Motostation

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account