Triumph a lansat oficial noile Speed Triple S și Speed Triple RS

Triumph a lansat oficial noile Speed Triple S și Speed Triple RS

Triumph continuă seria de măsuri de revitalizare a gamei, ultimul model îmbunătățit considerabil fiind super-naked-ul Speed Triple, în cele două forme ale sale – Speed Triple S și Speed Triple RS.

Odată cu apariția teaserelor cu Gary Johnson și Carl Fogarty, lansarea unui nou streetfighter britanic era iminentă. Totodată, în 2018 aniversăm 24 de ani de când Speed Triple s-a rupt ca și model de sine stătător din Triumph Daytona 900. 24 de ani în care roadster-ul englez a reușit să-și facă auzit cuvântul într-un segment bine populat de concurență.

Nou Speed Triple, în cele două versiuni ale ale – S și RS – vine cu multiple modificări de ordin tehnic și estetic menite să-l repoziționeze în topul super-naked-urilor de pe piață. Propulsorul, deși păstrează clasica cilindree de 1050 centimetri cubi, are nu mai puțin de 105 elemente îmbunătățite. Camera de ardere a fost reproiectată, admisia îmbunătățită, evacuarea este nouă, chiulasa este și ea diferită. Toate acestea au condus la o putere maximă de 148 CP și o zonă roșie a turometrului care începe cu 1.000 rpm mai târziu. Practic, vom avea o plajă mai largă de turații pentru a ne bucura de răgetul unui Triple clasic. Cutia de viteze a fost rafinată și ea, pentru a pune optim puterea la asfalt.

O putere crescută are nevoie și de o electronică pe măsură. Triumph a lucrat intens alături de Continental pentru a dezvolta o nouă unitate de control pentru cornering ABS și controlul tracțiunii. Pe partea de utilitate, atât S, cât și RS vin acum echipate cu sistem keyless de pornire (cu posibilitate de dezactivare) și cruise control (ca echipare standard). Dincolo de asta, una din cele mai vizibile opțiuni câștigate de Speed Triple este display-ul TFT de 5 inci.

La capitolul suspensie există o diferențiere categorică, S-ul beneficiind de o furcă față Showa USD de 43 mm și un amortizor spate de la același producător, în timp ce RS-ul plusează la capitolul dinamică datorită furcii față Öhlins NIX30 USD și amortizorului spate TTX36. Ambele modele se bazează pe sisteme de frânare furnizate de liderul industriei moto, Brembo.

Spre deosebire de Speed Triple S, RS-ul beneficiază în plus de elemente din fibră de carbon și o evacuare de la Arrow, economisind 3 kilograme din masa totală a motocicletei (Speed Triple S – 192 kilograme la gol, Speed Triple RS – 189 kilograme).

BMW

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account