Valentino Rossi: „Vreau să demonstrez că Schwantz are dreptate să creadă în mine.”

În această perioadă, foarte mulți foști piloți au emis păreri despre Rossi. Ce spune el? „Deja de 15 ani nu citesc mai nimic din presă… Știu însă că Kevin a spus că mai crede în mine și că încă mai pot. De asta sunt convins și eu.”

Fără îndoială, Doctorul trece prin cea mai nefastă perioadă din cariera sa, dar italianul nu are nicio intenție să se predea. În această privință nu există dubii: Vale va încerca în toate felurile posibile să iasă din această situație. Dacă va reuși sau nu, asta nu se știe, dar VR46 nu se dă bătut. Înainte de Marele Premiu al Franței, Rossi a vorbit la microfoanele colegilor italieni de la Moto.it. Iată ce a avut de spus:

„Îmi place mult pista de la Le Mans, este un circuit de tradiție și, de obicei, este favorabil motocicletelor Yamaha. Sper să fie uscat, fie și numai să-mi dau seama dacă munca depusă luni în testele de la Jerez poate să ne fie de ajutor.”

 

O mulțime de foști piloți și-au spus părerea despre tine, despre ce ar trebui să faci, îți dau sfaturi. Le citești comentariile, ce părere ai despre ce se spune?

„Nu mai citesc nimic de cel puțin 15 ani… Câteodată mai văd câte ceva pe rețelele sociale, am văzut că unii zic de bine, alții de rău. Am văzut vorbe bune de la Schwantz și de la Fogarty și înainte de interviu Pol (omul de presă al echipei Petronas) m-a informat despre ce se mai spune…. Le mulțumesc foștilor campioni că au vorbe încurajatoare pentru mine. Kevin a spus că încă mai crede în mine, că încă mai am forța aceea în mine. Sunt de acord cu el și voi încerca s-o demonstrez.”

 

Tu ai tot vorbit despre probleme cu pneul spate, dar se pare că în acest sezon mulți au probleme cu cel față, precum KTM, Suzuki, Yamaha. Așa e și pentru tine?

„Pentru Yamaha, alegerea făcută de Michelin nu e rea. Știu că KTM are câteva probleme cu diferența față de 2020, dar pentru noi nu e o mare problemă.”

 

Dar ți-ar plăcea un nou pneu Michelin pe față, crezi că e necesar?

„Cred că Michelin trebuie să lucreze la pneul față. Avem pneuri bune, dar am avea nevoie de mai multe opțiuni. Dar, pentru mine, nu sunt rele.”

 

Se vorbește foarte mult despre sistemul care coboară motocicleta la start și în timpul cursei: Marquez a fost destul de critic în legătură cu acest sistem, crede că va strica spectacolul. Tu ce crezi? Ar fi cazul să se păstreze doar pentru start și să fie interzis în cursă?

 „Ideile diferite ale piloților depind mult de motocicletele pe care le pilotează: dacă îi întrebi pe piloții Ducati, ei sunt pentru acest sistem, pentru că pe motocicleta lor funcționează foarte bine, cei de la Honda sunt împotrivă pentru că pe motocicletele lor nu funcționează așa de bine. Cred că este mai degrabă o chestiune de siguranță… În ce mă privește este ceva nou și puțin ciudat atunci când ești în tur lansat, dar cred că, pentru siguranță, nu se schimbă nimic din punctul de vedere al siguranței dacă îl ai sau nu.”

 

S-a confirmat că nu vor fi fani la Mugello; vei alerga și în 2022 ca să poți să te bucuri de Marele Premiu al Italiei cu public?

„Mugello fără fani chiar este o problemă, pentru că este un amfiteatru natural, ca la Jerez și la Assen. Vezi publicul când pilotezi, îl simți, este păcat că nu îi vom avea pe fani acolo. Dar alegerea mea de a continua nu va depinde de asta, ci de rezultate.”

 

Ai început să vorbești despre viitor?

„Nu. Împreună cu Petronas ne-am gândit să așteptăm să treacă prima jumătate a campionatului; dacă rezultatele vor fi bune, vom vedea dacă vom putea continua împreună. Acesta e planul.”

 

Morbidelli a spus că vrea să respecte contractul cu Petronas: nu crezi că va putea să intre în echipa VR46?

„Mi-ar plăcea foarte mult ca Franco să alerge cu echipa noastră, dar știu că el se simte foarte bine în echipa Petronas. După mine, va rămâne aici și, dacă s-ar pune problema să plece, ar merita o echipă de uzină. Îmi pare rău, dar cred că va fi foarte dificil să alerge pentru noi.”

 

La finalul primei zile de antrenamente libere de la Le Mans, Doctorul a terminat în top 10 după un FP2 pe pistă uscată – un rezultat promițător față de ce a arătat Valentino în ultima vreme.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account