Yamaha Franța a avut o idee originală pentru a stimula tinerii să se apuce de motociclism, a-și impulsiona vânzările și pentru a promova modelele MT-09 și XSR900. Trei dintr-o lovitură, așadar. Despre ce este vorba?
Francezii au venit cu ideea de a oferi un stimulent de 900 de euro – căci atât costă școala moto în Franța – tinerilor care cumpără o Yamaha MT-09 sau o Yamaha XSR 900, în versiunea A2, restricționată la 35 kw. Banii vor fi virați în contul bancar al doritorului sau al doritoarei.
Desigur, jurnaliștii francezi s-au întrebat de ce nu s-a mers pe mâna modelelor de cilindree mai mică, așa cum sunt MT-03 sau MT-07, dar răspunsul este destul de logic. Fiind vorba despre un model mai scump, cei de la Yamaha Franța au dorit să împingă hyper-naked-ul (și omologul său neo-retro) în vânzări. Plus că au și de unde să scadă mai mult din prețul final.
Se pare că strategia a funcționat, desigur, pentru tinerii care știu foarte sigur că vor musai o Yamaha MT-09. Ca idee, nu putem însă să nu remarcăm diferența de preț între școala moto franceză și cea românească, aceasta costând în jur la 1.800 de lei.
sursa foto: moto-station