Bimota a prezentat în toamnă la EICMA modelul Tera, un adventure-bike dotat cu propulsorul de 200 de cai putere, supraalimentat, al Kawasaki H2 și șasiu Tesi. Acum, „mingea” ar putea să revină în curtea Kawasaki, care se zvonește că ar pregăti, nici mai mult și nici mai puțin, decât un Versys H2.
Dacă europenii nu s-au înghesuit să dea aproximativ 70.000 de euro pe această mașinărie de vis, se pare că Bimota Tera se bucură de succes în Japonia. Italienii nu suferă de grija unităților care le rămân pe stoc, o mare parte a producției fiind rezervată pentru Țara Soarelui Răsare.
Așa că următorul pas ar fi o rentabilizare în sens invers a „singularității mecanice” dezvoltată de Kawasaki, așa cum a fost ea descrisă de presa moto franceză. Și, pentru că atunci când apare o idee interesantă, de regulă aceasta nu înforește într-un singur loc, germanii de la Motorrad au și venit cu un design al unui ipotetic Kawasaki Versys H2.
Schițele sunt semnate de nimeni altul decât Kardesign, un jurnalist moto asiatic cu mult fler, ale cărui opinii capătă din ce în ce mai multă greutate. Dacă luăm în considerare prețurile diferitelor variante ale Kawasaki Ninja H2, un Versys H2 ar deveni o alternativă pentru BMW M 1000 XR și Ducati Multistrada V4 RS.
Desigur, totul este în acest moment o construcție ipotetică, dar cine s-ar fi așteptat la motociclete precum ZX-4R sau Ninja 7 Hybrid din partea Kawasaki?