Nick Muzza este un tip care în viața reală customizează motociclete KTM supermoto 950 și 990, iar în viața de pe Internet desenează motociclete care nu există.
Nu știm cu care dintre cele două ocupații are mai mult succes, dar ce este clar e că mulți și-ar dori ca aceste motociclete să existe.
Nick este obsedat de supermoto, imaginându-și o MV Agusta cu motor de 800 cmc în variantă supermoto, un KTM 890 supermoto, un Triumph Tiger 900 supermoto și lista ar putea continua. Poți regăsi toate aceste motociclete „imaginare” pe pagina de Facebook Muzza.nz. De altfel, am mai scris despre aceste aparte creații, cu ocazia conceptului Ducati DesertX 937 XSM.
Aici lucrurile devin interesante. Dacă propulsorul DesertX este un V2, cum ar fi dacă am trece la nivelul următor și ne-am imagina un V3 instalat pe un supermoto. Ei bine, acesta chiar există, fiind prezentat de Honda la EICMA, în noiembrie.
Extrem de subțire și compact, motorul V3 la 75° răcit cu lichid dispune de primul compresor electric din lume pentru motociclete, capabil să controleze compresia aerului de admisie, indiferent de turația motorului. Ca rezultat, un cuplu ridicat poate fi furnizat pe toată gama de turații. În plus, compresorul electric oferă o mare libertate de dispunere a tuturor componentelor în spațiul limitat al unei motociclete cât și o centralizare eficientă a maselor. Perfect pentru supermoto!
Mai departe, Nick Muzza s-a jucat ce s-a jucat într-o versiune veche de Photoshop, până a ieșit conceptul din imagine. Artistul pune accent pe faptul că evitat să folosească A.I.-ul, iar munca sa a fost încununată de succes, captând atenția presei moto mondiale. Și, să sperăm poate a și celor de la Honda!