Planurile Harley-Davidson de a lansa o motocicletă electrică în 2019 capătă contur odată cu anunțul oficial al unei investiții considerabile în marca Alta Motors, unul din constructorii americani focusați pe motociclete electrice.
În acest fel, Harley va beneficia de know-how-ul companiei californiene în domeniul tehnologiei de propulsie electrică, scurtând un pas foarte important, cel de dezvoltare, dar și optimizând costurile implementării unei astfel de tehnologii în segmentul moto. Alta Motors s-a remarcat datorită construcției ultra-ușoare și a dezvoltării constante, reușind până în acest moment să ajungă pe cont propriu la o rețea de 44 de dealeri în 19 state pe continentul Nord-American.
CEO-ul Harley-Davidson, Matthew Levatich, a precizat că acesta este doar un pas dintr-o strategie ce se întinde pe zece ani, ce vizează expansiunea constructorului din Milwaukee în segmente total noi, menite să împrospăteze gama și să furnizeze clienților produse vizionare.
Existența unei motociclete electrice în gama americanilor devine astfel o certitudine pentru 2019, proiect care să continue scânteia aprinsă de conceptul LiveWire, lansat în 2014. Harley lansează astfel o provocare pentru marii constructori care nu au făcut o mișcare atât de ambițioasă deocamdată.