Honda Franța a profitat de Paris Fashion Week nu pentru o defilare proprie (așa cum a făcut-o Alpinestars) ci pentru o campanie cu printuri outdoor de mari dimensiuni.
Afișele au putut fi admirate în proximitatea punctelor în care se desfășoară importantul eveniment de modă. Astfel, publicul care în mod obișnuit nu prea are legătură cu motociclismul a putut intra în contact cu această lume.
Campania poartă originala denumire de „Paris London Milan Le Mans” și include șase afișe în care apar Hornet 1000 – se pare că iată, motocicleta nu a fost uitată, deși ne temeam că se va întâmpla asta – Hornet 750, Africa Twin, Transalp și RC213V.
Autorul fotografiilor este Gil Anselmi, un renumit fotograf de modă, în imagini apare și un anume Satya Oblette, unul dintre preferații Kenzo, dar și ambasador al mărcii Honda.
Chiar dacă nu apare mopedul electric Honda EM1,așa cum ar da bine într-un mediu artistic, se pare că minților luminate ale copywriterilor care au gândit inedita campanie nu le-a scăpat ideea bărbatului în fustă, în acest caz, cu pliuri.
În fustă sau nu, este important ca motocicliștii să facă pasul spre lumea fashionului – de obicei e invers, echipamentele moto fiind sursă de inspirație pentru designeri – pentru că mai multe vehicule pe două roți nu pot decât să facă un bine planetei.