După cum spune chiar vice-președintele Indian, Gary Gray, ideea de a face curse de baggere a părut ciudată, ba chiar i-a enervat pe unii. Dar, clasa King of Bagger a fost inclusă în cadrul evenimentelor MotoAmerica și s-a bucurat de un succes fulminant.
De ce? Pe scurt, pentru că aceste curse sunt super-spectaculoase. Pentru că aceste motociclete nu au fost niciodată gândite pentru a fi alergate pe circuit și iată că fix asta s-a întâmplat. Pentru că publicului îi place să vadă cum bărbații se luptă cu acești monștri, cu aplombul piloților de MotoGP din anii ‘70- `80.

Tyler O`Hara în acțiune. Foto – brianjnelsonphoto.
Și, pentru că Tyler O’Hara a câștigat în 2022 Campionatul King of Bagger în șaua unui Indian Challenger puternic modificat, compania a hotărât să producă 29 de exemplare din această motocicletă, sub denumirea de Indian Challenger RR.
Din păcate, o astfel de motocicletă va putea fi pilotată doar pe circuit și va costa undeva în jurul a 100.000 de dolari. Dar, cu siguranță nu va duce lipsă de cumpărători. Propulsorul V-twin a primit un kit de cilindru-piston tip big bore, care-i crește cilindreea la 1.884 cmc, o evacuare racing S&S – 2 în 1, admisie de aer cu un corp de accelerație de 78 mm, chiulasă obținută prin prelucrare CNC, culbutori prelucrați prin frezare.
Există și un belly-pan S&S, quickshifter, scărițe racing, protecții pentru ambreiaj, iar roțile de 19 și 16 inch au fost înlocuite cu un set de 17 inch. Suspensia este top, cu o furcă Öhlins FGR250, pe care a fost montat un etrier Brembo M4 și amortizor Öhlins TTX. Discurile de frână de 330 mm vin de la Alpha Racing, iar plăcuțele de frână de la SBS.
Ca ultim rafinament, cutiile care îi dau identitatea de bagger sunt din fibră de carbon. Să nu uităm nici de transmisie, pentru care s-a recurs la un kit de lanț, iar bascula după cum se poate vedea este departe de cea a unui Challenger „obișnuit”.