Italjet Dragster 700 Twin nu vrea să fie nici motocicletă și nici scuter ci să revoluționeze industria!

Italjet Dragster a prezentat noul Dragster 700 Twin, un vehicul al cărui aspect nu are cum să te lase indiferent(ă).

Italienii spun că au primit deja 300 de pre-comenzi ale unei ediții limitate a ceea ce nu este nici motocicletă și nici scuter. Iar asta doar pe baza materialelor de prezentare pe care le-au distribuit pe rețelele de sociale.

Așadar, pe baza unui avans de 1.500 de euro, poți să își comanzi o adevărată colecție de componente de top, vorbim despre o linie de evacuare Akrapovic din titan, cu finiaj negru ceramic, etrieri Brembo,mono-amortizor spate și amortizor de ghidon Öhlins și capac de ambreiaj DucaBike cu fereastră de vizitare. Dar, poate ești de acord, puse cap la cap, aceste componente structurează ceva ce nu s-a mai văzut.

Desigur, look-ul acesta începea să se contureze în scuterele de cilindree mică Italjet Dragster, apoi în conceptele 500 GP și 559 Twin, și, probabil încurajați de creșterea în popularitate a scuterelor hi-tech, de mari dimensiuni, italienii au venit cu acest concept.

Nu prea vezi aceste părți ale furcii pe nici un vehicul pe două roți. Așa că furca inversată de la Marzocchi se lasă amirată și ghidată, alcătuind,împreună cu filigranele carenajului anterior un adevărat turn de control.

Astfel, în toamnă, înainte de EICMA, atunci când Dragster 700 Twin Limited Edition va fi prezentat oficial, mai adaugi 13.400 de euro și intri în posesia acestui vehicul cu totul și cu totul special. De menționat că va exista și un produs de serie, cu componente „obișnuite”, care se va vinde pentru 12.900 de euro.

Uită-te atunci în direcția Yamaha TMax și Honda Forza 750 și fă-ți calculele. Dar, spre deosebire de cele maxi-scutere, din care primul joacă pe cartea sportivității și al doilea îți pune pe masa cartea caracterului GT, Dragster 700 Twin vine echipat cu o cutie de viteze cu cinci rapoarte și transmisie finală pe lanț. De ce e așa, se întreabă unii, dar, de ce nu, spune cealaltă tabără.

Bicilindrul paralel de la 692 cmc se bazează pe o unitate Benelli, poate propulsa vehiculul până la 190 km/h. Are 68 de cai putere, și teoretic un cuplu similar, fiind și economic în exploatare. Mai departe, italienii au decis ca mașinăria, cu o masa proprie deloc modestă, 190 de kilograme, să ruleze pe roti de 15 inch, iar cel sau cea de la ghidon nu își va ține picioarele pe o podea de scuter ci pe scărițe de motocicletă.

Nu există încă date referitor la sistemele electronice, posibil ca acestea să fi fost „sacrificate” pentru a se menține prețul sub control.

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account