Aprilia Tuareg se pregătește să își facă intrarea în scenă. Din ce în ce mai multe fotografii dar și clipuri video pe canalul oficial Aprilia sunt prezentate marelui public, care deja știe la ce să se aștepte în 2022. Și cu siguranță așteaptă cu interes.
Tuareg 660 promite să fie o motocicletă care îi va entuziasma atât pe riderii mai vechi, dar care va atrage și mulți tineri în direcția adventure. După cum explică și Piero Soatti, mai marele inginerilor Aprilia, spiritul Aprilia Tuareg, așa cum era ea produsă în 1994, vine acum în contact cu unelte care s-au dezvoltat între timp, așa cum sunt ride by wire, controlul tracțiunii sau modurile de pilotaj. Cele două laturi par să se prezinte în echilibru, iar asta înseamnă și că lucrurile vor deveni mai palpitante pe piața motocicletelor adventure de categorie mijlocie. Nu mai vorbim de dezbaterile pe care le va genera întrebarea Tuareg sau Ténéré.
Poate și de aceea, fotografiile care au plecat din Noale, au o voită sobrietate, în spiritul finalului anilor ’80. Unele insinuează abilitatea de devorator al virajelor de asfalt pe care o posedă noul Tuareg. Dar și performanța pe interminabile drumuri acoperite de colb. Într-un decor tipic de rally-raid, relativ monocrom, motocicleta defilează în culori care nu au cum să nu te ducă cu gândul la o epocă în care unii dintre noi erau copii, alții nici nu se născuseră. Parbrizul este aproape plat, masa motocicletei e centrată pe roata față, iar rezervorul pare încăpător, ca pentru raiduri în care ai nevoie de autonomie serioasă. Partea posterioară este ușoară și subțire, transmițând o notă clară de agilitate. Suspensiile sunt generoase –cursa este de 240 mm, iar angajamentul în direcția unei electronici de top este clar. Așadar, cât mai avem de așteptat, Aprilia?
Mai multe despre Aprilia Tuareg 660 poți citi aici.
Sau, poți viziona acest clip: