Design inedit si agresiv, componente de inalta calitate, caracter sportiv si motor boxer. Iata ultima creatie e italianului Simone Conti, BMW Boxer Racer.
[wzslider]Liniile extreme ale motocicletei custom BMW Boxer Racer evidentiaza imaginatia bogata a creatorului sau. Este vorba de noua creatie a companiei SMC, Simone Conti Motorcycle, o supersportiva denumita BMW Boxer Racer.
Coada scurta, parte frontala joasa, transmisie pe cardan si multe componente de inalta calitate, realizate prin strunjire dintr-o singura bucata de aliaj. Acestea sunt caracteristicile unei supersportive inedite, o creatie care se afla la celalalt capat al spectrului motocicletelor de pista fata de noile modele ale producatorilor europeni si japonezi.
Cadrul ranforsat din aluminiu a fost componenta cea mai dificila de realizat, avand in vedere ca trebuia sa gazduiasca vechiul boxer racit cu aer/ulei. Subcadrul spate este montat astfel incat coada motocicletei este indreptata mult in sus, conferindu-i motocicletei un aer si mai extrem.
Furca este una conventionala (Ohlins inversata), nu Telelever cum este cazul de obicei la motocicletele boxer ale producatorului bavarez, iar etrierele de frana pe fata sunt Brembo monobloc. Aripioarele de racire ale cilindrilor orizontali opusi sunt vopsite in tricolorul italian.
Designul partii frontale, inclusiv al rezervorului, a fost realizat in intregime de SMC, in timp ce vopsitoria i-a fost incredintata lui Alessandro Bonett de la Bonny Arts Factory. Cateva elemente din fibra de carbon intregesc imaginea exclusivista a acestui boxer supersportiv.