Noile BMW F 900 R și F 900 XR: mai ușoare, mai dotate, mai ergonomice.

BMW F 900 R și F 900 XR primesc mai multe upgrade-uri: furcile USD devin complet reglabile, roțile sunt mai ușoare iar dotările standard sunt semnificativ îmbunătățite.

Noul BMW F 900 R beneficiază de o poziție de condus mai sportivă, iar BMW F 900 XR de o aerodinamică optimizată.

Ambele motociclete sunt concepute pentru o experiență sportivă și distracție pe drumuri întortocheate, fiind potrivite atât pentru motocicliștii cu experiență, cât și pentru începători sau pentru cei care se întorc la motociclism.

BMW F 900 R se concentrează pe plăcerea pilotajului sportiv, în timp ce BMW F 900 XR are tot ce este necesar pentru ture mai lungi sau chiar vacanțe cu pasager și bagaje.

Motorul de 895 cmc își păstrează cei 105 cai putere, dar, sub noua omologare Euro 5+, oferă un caracter diferit în exploatare, față de versiunea anterioară, atunci când se alege modul de condus „Dynamic”.

Controlul dinamic al tracțiunii (DTC) vine ca echipare standard, pentru reprize de accelerație cât mai sigure. Controlul cuplului de rezistență al motorului este și el standard, împiedicând patinarea sau derapajul roții spate, în urma retrogradărilor agresive în trepte inferioare.

Furcile USD de 43 mm sunt noi și complet reglabile. Preîncărcarea, compresia și revenirea pot fi astfel setate după propriul plac. Noi sunt și jantele turnate din aluminiu, iar ele cântăresc cu aproximativ 1,8 kg mai puțin decât modelele anterioare.

BMW Motorrad ABS Pro este oferit ca standard, furnizând un sprijin atunci când se frânează în viraje. Nu lipsește nici sistemul Dynamic Brake Control (DBC), care dă o mână de ajutor în contextele dificile de frânare. Ambele motociclete beneficiază de reducere totală a greutății cu 3 kilograme, la care contribuie și bateria, cu 0,8 kg mai ușoară.

Designul părții posterioare este nou, suportul de număr fiind nou iar luminile de frână și de poziție sunt integrate în semnalizatoare. Clasicul stop e de negăsit în această imagine.

BMW F 900 XR vine cu farul Headlight Pro ca standard, cu DRL și iluminare adaptivă, port de încărcare USB-C în partea dreaptă a cockpitului, cu un curent de încărcare maxim de 2,4 A, protecții pentru mâini și manșoane încălzite. Carenajul frontal a fost optimizat aerodinamic, deflectoarele de vânt fiind reproiectate pentru a îmbunătăți confortul celui sau celei de la ghidon și a reduce inclusiv turbulențele din zona căștii.

În ceea ce îl privește pe BMW F 900 R, acesta oferă o poziție de condus mai sportivă și mai apropiată de roata față. Ghidonul, scărițele și pârghiile de frână și de ambreiaj au fost redistribuite, ambițiile sportive ale noului naked fiind subliniate și de ornamentele laterale ale farurilor vopsite în culoarea caroseriei.

 

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account