O motocicleta electrica în Cursa de 24 de ore de la Le Mans – performanță sau cascadorie de PR?

O motocicleta electrica în Cursa de 24 de ore de la Le Mans – performanță sau cascadorie de PR?

După ce Robert Wilson a reușit un impresionant loc 4 în cursa Isle of Man TT în ciuda unor adversari mult mai bine finanțați, echipa Sarolea vrea să ducă o motocicleta electrica în cursa de 24 ore de la Le Mans.

Modelul Sarolea Manx 7 ar putea astfel să devină prima motocicleta electrica pe circuitul La Sarthe, lucru care ne pune într-o oarecare dilemă. Să fie această mișcare o dovadă a evoluției tehnologiei și un semnal de alarmă că vom avea în curând o avalanșă de motociclete silențioase pe piață sau este doar o cascadorie de PR menită să atragă sponsori pentru team-ul belgian?

Spre deosebire de Isle of Man TT, Cursa de 24 de ore de la Le Mans este un animal cu totul diferit. Dincolo de limitele de viteză și de timp, aceasta explorează limitele în materie de fiabilitate pentru motocicletă și de rezistență pentru piloți. În plus, Sarolea va avea o mare provocare încă de pe linia boxelor. Le va permite oare regulamentul să înscrie minim 2 motociclete cu același număr de concurs, astfel încât la consumarea energiei din baterii (autonomia pentru superbike-ul de 204 CP este de 330 kilometri), piloții să intre la boxe și să schimbe motocicleta cu una gata încărcată? Dacă da, vor fi suficiente 2 motociclete? Se va încărca oare motocicleta de la boxe în cele două ore în care Manx 7 va consuma bateriile pe stint-ul de 330 kilometri?

Nu putem decât să așteptăm cursa de pe 21 aprilie 2018 pentru a ne lămuri.

BMW

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account