Pista by Puig: BMW R 1300 GS primește un capac peste far.

BMW R 1250 GS a fost mereu lăudat pentru ceea ce poate pe un circuit.

Desigur, nimeni nu va merge la curse de viteză pe un GS, dar oricine a ajuns și pe la un track-day cu această motocicletă a fost surprins de cât de bine se descurcă bavareza pe viraje. Chiar și piloții cu experiență au fost uimiți de manevrabilitatea de sportivă pe care o pune la bătaie acest adventure-bike.

Așadar, nu trebuie să ne mire că spaniolii de la Puig au luat noul BMW R 1300 GS și l-au transformat în R 1300 GS Pista. Pe baza exemplarului modificat, compania a  dezvoltat și un body-kit, care va fi disponibil la vânzare, cu excepția evacuării, a roților din carbon și a frânelor.

Spaniolii au dezvoltat un kit aerodinamic pentru frâna față care reia soluțiile folosite în MotoGP. Acesta limitează turbulențele create de mișcarea de rotație și direcționează fluxul de aer spre sistemul de frânare. Au fost montate roți Rotobox din carbon, inclusiv cea față fiind de 17 inch. Apoi, spaniolii au apelat la conaționalii de la Galfer pentru discuri de frână cu diametrul de 320 mm și o grosime de 6 mm.

Observând că parbrizul original produce turbulențe atunci când este setat în punctele extreme, spaniolii au proiectat și executat un parbriz racing, care împreună cu capacul pentru far – desigur doar pentru circuit, elimină turbulențele și îmbunătățesc coeficientul aerodinamic al motocicletei.

Wingleturile creează apăsare pe partea frontală a motocicletei, îmbunătățind stabilitatea la viteze mari și diminuând tendința de ridicare pe o roată. Belly-pan-ul îmbunătățește curgerea aerului pe lângă propulsor, lucrând împreună cu wingleturile.

Deflectoarele laterale au trei poziții , putând fi folosite fie pentru a răcori picioarele pilotului fie pentru a le proteja de curentul de aer. Rezervorul are un capac care modifică poziția pilotului, permițându-i totodată să își fixeze mai bine picioarele pe motocicletă, ceea ce face o diferență în poziționările tipice datului pe circuit.

Ajungem și la coada lui R 1300 GS Pista, acolo unde se găsește un capac monopost. În afară de aceste componente dezvoltate special, cei de la Puig au montat și oglinzile Diablo, un nou produs al spaniolilor. Ele sunt mașinate din aluminiu, anodizate negru,  se pot monta pe orice motocicletă sport sau naked și acționează și ca protecții pentru manetele de frână și de ambreiaj.

Spaniolii au folosit ocazia și pentru a promova o serie de componente din catalogul Puig Hi-Tech Parts, precum leviere, capace de aluminiu pentru rezervoarele de lichid de pe ghidon, scărițe sau protecții pentru basculă.

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account