Gerovital
Gerovital
Gerovital

Punctele cheie ale Marelui Premiu din San Marino, după calificări

Ce am aflat sau dedus după ziua calificărilor: cine are cel mai bun ritm de cursă, când revine Crutchlow și problemele celor de la KTM.

Care ar putea fi punctele cheie ale cursei clasei regină la Misano?

  1. Primul tur al lui Vinales. Maverick are un ritm foarte bun: dacă reușește să încheie primul tur în frunte, ar putea să tragă direct spre victorie.
  2. Prima schimbare de direcție. Când, imediat după start, există o schimbare de direcție (în cazul acesta dreapta/stânga), e foarte probabil să se întâmple ceva acolo care să influențeze decisiv rezultatul în cursă.
  3. Startul piloților Ducati. Cei patru piloți Yamaha, care pornesc din primele patru poziții ale grilei, au un ritm mai bun. Dar dacă, la start, unul sau mai mulți piloți Ducati reușesc să depășească unul sau mai mulți piloți Yamaha, acest lucru s-ar putea dovedi decisiv pentru rezultatul cursei.
  4. Marea ocazie a lui Rossi. Doctorul nu a avut prea multe ocazii de a câștiga curse în ultimii ani. Dar ar putea să aibă o ocazie clară acum. Îndârjirea lui de a nu rata această șansă ar putea fi decisivă.
  5. Primele tururi ale lui Rins. Dintre cei doi piloți Suzuki, Rins pare să aibă cel mai bun ritm. Ar putea să se lupte pentru podium, luând în considerare și faptul că Suzuki consumă mai puțin pneurile.
  6. Alegerea pneurilor. Aici există mai multe opțiuni bune, atât pe spate, cât și pe față. Dar, cum se întâmplă mereu, există mereu o alegere mai bună decât alta: cine o nimerește pe cea mai bună, va avea un avantaj.

Ritmul de cursă în FP4, în ordinea mediei celor mai bune șapte tururi

  1. Quartararo 1’32”657; 2. Vinales 1’32”901; 3. Morbidelli 1’32”957; 4. Rins 1’33”055; 5. P.espargaro 1’33”163; 6. Mir 1’33”221; 8. Rossi 1’33”404; 9. Dovizioso 1’33”405; 10. Bagnaia 1’33”468.

Ce probleme are KTM?

Conform inginerului Fabiano Sterlacchini, care lucra la Ducati până anul trecut, aici piloții KTM au probleme pentru că sunt multe viraje în care se frânează înclinat foarte mult, o zonă problematică pentru motocicleta austriacă.

Franco Morbidelli are la dispoziție dispozitivul de holeshot Yamaha?

Da, l-a primit în Austria, deci, din acest punct de vedere, motocicleta lui este echivalentă cu cele de uzină.

Câte curse va rata Crutchlow?

Cel puțin aceasta și următoarea tot de la Misano. Echipa LCR speră să-l aibă din nou în boxă la Barcelona.

Pronosticul meu?

1. Quartararo 2. Vinales; 3. Morbidelli

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account