Ninja ZX-10R SE (Special Edition) vrea să transpună pe stradă caracterul dominant al demonilor verzi din World Superbike.
Modelul 2018 a primit un important update tehnologic, care-l poziționează mai aproape de extremul ZX-10RR. Principalele modificări pentru superbike-ul nipon sunt adoptarea suspensiei electronice, a jantelor forjate de la Marchesini și a quickshifter-ului bidirecțional, care funcționează doar de la 2.500 rpm în sus. Mai mult ca sigur, este o măsură care te împinge să folosești toți cei 197 CP pe care îi furnizează motorul la 13.000 rpm. N-o să fii Johnny Rea, triplu campion în World Superbike, dar o să te distrezi pe măsură.
Suspensia a fost dezvoltată cu Showa și poartă numele de Kawasaki Electronic Control Suspension (KECS). Conform niponilor, timpul de reacție este de doar 1 milisecundă. Aceasta are trei moduri – Road, Track și Manual, cel din urmă având 15 nivele de ajustare a ciclului compresie-destindere pentru suspensie.
În plus, ZX-10R SE va avea deja clasicele Kawasaki Intelligent Braking System (KIBS), controlul tracțiunii, launch control și moduri de pilotaj.
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=MSsNPj5tTE0[/embedyt]