Suzuki dezvăluie două noi roadstere neo-retro, GSX-8T și GSX-8TT!

Astăzi, 4 iulie, Suzuki Motor Corporation a prezentat două noi motociclete neo-retro stradale, GSX-8T și GSX-8TT. Ele vor fi disponibile chiar din această vară în Europa.

GSX-8T și GSX-8TT combină caracteristici emblematice ale motocicletelor Suzuki din trecut cu un design modern, încorporând cele mai noi tehnologii ale producătorului din Hamamatsu, motoare și șasiuri. Mai exact, este vorba despre propulsorul cu doi cilindri paraleli folosit pentru V-Strom 800, GSX-8S și GSX-8R, cu ciclistica aferentă. La fel ca și aceste modele, cadrul din oțel de înaltă rigiditate se combină cu o basculă ușoară din aluminiu.

Cele două roadstere neo-retro au faimosul far „butucănos”, dacă ne permiteți exprimarea, al vechilor motociclete Suzuki, în special GSX-8TT. Dar, pentru a combina clasicul cu modernul, ele sunt și primele motoare Suzuki cu oglinzile montate pe capetele de ghidon.

Motocicletele nu duc lipsă de sisteme electronice, mai exact, sunt prezente modurile de condus de la Suzuki (SDMS), accelerația ride by wire, ecrane TFT color, quickshifter bidirecțional, baterii litiu-ion de la ELIIY Power, ușoare, compacte și extrem de fiabile. Despre care,  cei de la Suzuki spun că permit porniri chiar și la temperaturi scăzute. Aceasta permite unei game largi de utilizatori să se bucure de mersul de motocicletă, în toate anotimpurile.

GSX-8T evocă modelul T500, cunoscut sub numele de Titan, un naked performant din anii 1960. Schema de culori evidențiază rezervorul cu o generoasă capacitate de 16.5 litri, foarte tipic de altfel „spiritului” Suzuki.   Dar, designul motocicletei face trimitere și la motociclete Suzuki din anii ’70 și ’80. Farul rotund este complet LED, a se nota și banda tranvsersală, tot LED.

GSX-8TT are un carenaj al farului inspirat din modelele sportive ale anilor 1970, cunoscătorii se pot gândi la GS1000S. „TT” reprezintă o combinație între denumirea modelului de bază, GSX-8T și „Timeless”.  Suzuki marchează astfel renașterea motocicletelor clasice într-un context modern.

De menționat furcile inversate de la KYB, aurii pentru 8T și negre pentru 8TT, iar în ce privește frânarea, pentru ambele modele, pe față lucrează două discuri de 310 mm, cu etriere radiale de la Nissin, așadar un pachet cât se poate de serios, în ton cu pretențiile sportive ale motocicletelor.

Desigur, ai observat motivul bilei de biliard cu numărul 8. Dacă dorești mai multe detalii despre propulsorul care echipează cele două motociclete, poți accesa acest material, în care vorbim despre V-Strom 800. Iar în acest material, dedicat GSX-8S, poți descoperi alte detalii despre propulsorul cu manetoanele arborelui cotit plasate la 270 de grade.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account