Triumph la Intermot 2018: noile Street Twin și Street Scrambler, plus proiecte custom spectaculoase

Triumph la Intermot 2018: noile Street Twin și Street Scrambler, plus proiecte custom spectaculoase

La Intermot 2018, Triumph a venit cu două noutăți importante: versiuni actualizate ale clasicelor Street Twin și Street Scrambler, cu motoare mai puternice. Standul Triumph arăta destul de spectaculos, pe lângă întreaga gamă actuală existând și câteva proiecte custom foarte interesante, plus motocicleta cu noul motor de Moto2, tricilindricul de 765 cmc.

Modelul de bază al gamei Bonneville, Street Twin, intră în al patrulea an de viață fără schimbări majore la partea ciclistică, dar cu un motor (pe care îl împarte cu Street Scrambler) revizuit în profunzime. Propulsorul cu doi cilindri paraleli are acum 10 CP în plus, o turație maximă cu 500 rpm mai mare (zona roșie ajungând astfel la 7.500 rpm); cuplul atinge valoarea maximă de 80 Nm la 3.800 rpm. Aceste valori s-au atins prin ușurarea arborelui cotit, a arborelui de echilibrare și a ambreiajului. Accelerația este comandată acum prin sistem Ride-by-Wire, devenit o necesitate pentru respectarea normelor de poluare din ce în ce mai stringente.

Astfel, au putut fi adoptate modurile de pilotaj, două la număr, selectabile de la ghidon: Road și Rain. Există și un sistem de control al tracțiunii, decuplabil, și ABS. Contactul cu imobilizator este acum în dotarea de serie.

Frânele au fost și ele modificate. Etrierul față este un Brembo cu patru pistonașe, iar furca are un interior schimbat, pentru un plus de confort al ținutei de drum. Tot pentru confort a fost schimbată și șaua (care are un capitonaj cu 10 mm mai gros), iar poziția la ghidon a fost ușor schimbată.

Pe plan estetic, Street Twin 2019 îți păstrează identitatea pur britanică, dar primește noi jante de aluminiu și finisări noi la nivelul farului, al semnalizatoarelor, al rezervorului și al materialelor din care este realizată șaua. Se pare că peste 90% dintre cumpărătorii de Street Twin apelează la catalogul de accesorii Triumph și acesta a fost actualizat acum, conținând peste 140 de accesorii, inclusiv o evacuare Vance & Hines și amortizoare spate Fox. Printre posibilitățile de personalizare există și kiturile de accesorii, precum cel minimalist Urban Ride și cel Cafe Custom, care duce stilul lui Street Twin către stilul cafe-racer. Street Twin va fi disponibil în culorile Matt Ironstone, Korosi Red și Jet Black. Există posibilitatea limitării motorului pentru permisul A2.

Noul Triumph Street Scrambler beneficiază de aceleași update-uri tehnologice ca fratele său Street Twin, adică sporirea puterii cu 18%, până la 65 CP, cu un cuplu de 80 Nm, frâna față Brembo, modurile de pilotaj Rain și Road etc.

La partea ciclistică, Street Scrambler diferă de modelul geamăn destinat exclusiv asfaltului prin roata față de 19” și unghiul lagărului furcii mai deschis cu o jumătate de grad, pentru un plus de stabilitate pe suprafețe denivelate.  Și la Street Scrambler, catalogul de accesorii are peste 120 de elemente, care pot duce clasicul modern din Hinckley spre o personalitate mai urbană sau una mai aventurieră (în limitele unui off-road mai light), cu amortizoarele spate Fox reglabile la pretensionare pe 24 de poziții, sau mai sportivă, cu evacuarea specială de la Vance & Hines.

Și pentru Street Scrambler este disponibil un „inspiration kit”, denumit Urban Tracker, care face din bicilindricul Triumph o bază de pornire excelentă pentru personalizări ulterioare. Și Street Scrambler poate fi limitat, la cerere, pentru permisul A2.

La standul Triumph era prezent și acest superb Tiger 800 modificat pentru rally-raid (sau pentru aventuri foarte serioase). Suspensii înalte și performante, șa plată și scurtă, turn pentru navigație – toate elementele necesare pentru a porni în competiții off-road.

 

Iată și un custom foarte interesant pornit de la baza tehnică a modelelor Bobber și Speedmaster. Un stil board tracker, cu ghidon jos și îngust, furcă față cu paralelogram deformabil, roată față de 21”, fără frâne (!). Rezervorul din aluminiu lustruit are o „pernă capitonată cu piele, pentru a facilita ghemuirea pilotului către ghidonul jos. Motorul cu doi cilindri de 1.200 cmc pare modificat destul de mult față de varianta de serie.

Noile Triumph Street Twin și Street Scrambler, la fel ca întreaga gamă Triumph, pot fi comandate la importatorul Triumph în România, Motoboom.

BMW

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account