Gerovital
Gerovital
Gerovital

Volkswagen privește către un viitor electric și marca Ducati ar putea fi afectată

Volkswagen caută să-și crească prețul acțiunilor, ceea ce înseamnă că Ducati ar putea trece prin schimbări majore.

Volkswagen este, fără îndoială, unul dintre cei mai puternici producători de autovehicule din lume, dar nu îi merge chiar atât de bine pe cât ar vrea acționarii. Față de Toyota, care valorează 187 de miliarde de dolari, Volkswagen face doar 80 de milioane. Dar Volkswagen are mai multe mărci sub umbrela sa, mai mult personal și costuri fixe mai mari.

Președintele Volkswagen, Herbert Diess, este omul care a primit sarcina de a schimba situația, ajutând producătorul german să se „reinventeze” pentru epoca modernă.

Această reinventare va veni, cel mai probabil, sub forma intrării în noi segmente, împreună cu o concentrare pe energie regenerabilă, renunțând treptat la vehiculele convenționale, propulsate cu combustibili fosili.

Și asta ar putea însemna două variante pentru Ducati. Prima opțiune ar fi ca marca italiană să treacă și ea printr-o metamorfoză, trecând din era motoarelor pe benzină într-o eră nouă, cu energie verde, motoare electrice și alte asemenea. Dar aici ar fi o problemă. Ducati este o marcă axată foarte mult pe tradiție, cu rădăcini adânci în lumea motoarelor pe benzină. Ducati înseamnă sunet, personalitate și pasiune. Care nu sunt primele cuvinte la care te gândești atunci când vezi un vehicul de nouă generație, propulsat electric sau prin combustibili alternativi.

Vorbind cu agenția Reuters, Diess nu a spus nimic despre Ducati direct, dar a relatat, în mare, planurile de viitor ale grupului, pe măsură ce acesta intră într-o nouă eră:

„Noi examinăm constant portofoliul nostru de mărci, mai ales în această fază de schimbări fundamentale în industria noastră. În această disrupție a pieței, trebuie să ne concentrăm și să ne întrebăm ce înseamnă această transformare pentru fiecare parte a grupului.

Mărcile trebuie evaluate în funcție de standarde noi. Vorbim aici despre electrificare, impact media, digitalizare și conectivitatea vehiculelor. Se creează un nou spațiu de manevră și fiecare marcă trebuie să-și găsească noul loc”, a declarat Diess.

O altă opțiune pentru VW ar fi să vândă Ducati și cealaltă marcă de înaltă performanță pe care o au, Lamborghini. Reuters a relatat și că doi directori din grup au confirmat că mărcile exclusiviste ar putea să fie restructurate sau chiar vândute.

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account