Versiunea 2026 a Yamaha NMAX 155 TECH MAX beneficiază de specificații premium și de noua tehnologie YECVT (Yamaha Electric Continuously Variable Transmission). Aceasta a permis echiparea sa cu două moduri de condus, oferind o experiență de pilotaj ce poate fi comparată cu cea a unei motociclete dotată cu o cutie de viteze.

Noua transmisie electrică variabilă continuă Yamaha) permite piloților NMAX 155 Tech MAX să aibă control instantaneu asupra caracteristicilor motorului, comutând între modurile Sport sau Oraș. În modul Sport, raportul de transmisie este redus semnificativ pentru a obține turații mai mari pentru o accelerație mai rapidă, iar în modul oraș, turația este mai redusă, pentru o călătorie mai „așezată”. De exemplu, atunci când rulați la 60 km/h în timpul accelerării, turația în modul Sport este de 6.000 rpm, iar în modul Town de 5.000 rpm.

Sistemul YECVT afectează, de asemenea, caracteristicile de funcționare atunci când decelerează, modul Sport oferind o frână de motor mai mare decât modul Town, în special la viteze medii între 60 km/h și 30 km/h. Modul este selectat utilizând comutatorul din partea stângă – iar dacă vehiculul este dezactivat și repornit, NMAX 155 Tech MAX va păstra ultimul mod utilizat.

Designul tip bumerang, emblematic pentru scuterele Yamaha, consolele față și spate scurte și carenaj frontal aranjat pe verticală: NMAX 155 Tech MAX proiectează o imagine puternică și dinamică.
O tehnologie nouă întâlnită la NMAX 155 Tech MAX este funcția de trecere în viteza inferioară, care asigură o accelerație mai puternică atunci când pilotul apasă butonul de schimbare sau acționează rapid accelerația. Această funcție unică de trecere în viteza inferioară poate fi utilizată și pentru creșterea frânării de motor în timpul decelerării, oferind pilotului un nivel sporit de control atunci când încetinește.

Sub carenajul lui NMAX se ascunde un cadru cu ax tubular puternic și ușor, care asigură un echilibru între flexibilitate și rigiditate, contribuind la agilitatea scuterului. Furca are cursa de 100 mm, amortizoarele spate sunt echipate cu rezervoare externe. Roțile sunt de 13 inch, iar discurile de frână au 230 mm, pe ambele roți, cu sistem ABS.
Împreună cu modurile Sport și Oraș, funcția de trecere în viteza inferioară permite piloților NMAX 155 Tech MAX să se bucure de caracteristicile de funcționare a motorului asociate de obicei cu o motocicletă echipată, pentru a avea o experiență de pilotaj sportivă și plină de satisfacții.

Motorul EURO5+ de 155 cmc dezvoltat utilizând tehnologia exclusivă Blue Core de la Yamaha este echipat cu o nouă unitate DC, care poate schimba instantaneu raportul de reducere atunci când pilotul apasă butonul de schimbare a treptelor. Totodată, carterele, filtrul de aer, evacuare și pompa de ulei sunt nou proiectate, apărând și un nou tensionator hidraulic al lanțului cu came, care ajută la reducerea fricțiunii.

Farurile sunt full LED, inclusiv semnalele, există Smart Key, sistem Start/Stop, spații generoase de depozitare, un material aparte pe șa, panou de bord TFT, conectat prin aplicația Yamaha MyRide și culori exclusiviste, Crystal Graphite și Midnight Black.

Anul trecut Yamaha alegea să includă modelul NMAX în familia scuterelor sportive, o mișcare care s-a dovedit inspirată. În prezent, NMAX reprezintă mai mult de 1 din 4 din totalul vânzărilor de scutere Yamaha în Europa. De notat că NMAX s-a vândut în aproape 5 milioane de exemplare la nivel global și se bucură actualmente de peste 180.000 de înmatriculări pe piața UE.


































