Atemporalul Triumph Speed Twin 900, updatat fără a-și pierde savoarea

Triumph anunță modificări majore pentru Speed ​​​​Twin 900: designul, șasiul și dotările au fost semnificativ îmbunătățite.

Noul Speed ​​​​Twin 900 are acum o furcă inversată și o aripă față cu aspect sportiv. Cadrul a fost îngustat, bascula din aluminiu este nouă, aripa spate este mai subțire, cu un stop mai compact.

Șaua cu aspect clasic este mai suplă și a fost modelată pentru a sprijini mai mult pilotul în viraje, oferind totodată un spațiu mai mare pentru picioare.

Directorul de produs al Triumph, Steve Sargent, explică:Speed ​​​​Twin 900 a evoluat pentru a fi mai elegant și mai dinamic, păstrându-și totuși acel stil atemporal. Motocicleta este mai agilă și mai ușor de manevrat, deoarece am făcut modificări șasiului și ale specificațiilor care se adună pentru a face o mare diferență.

„Din discuțiile cu clienții noștri, știm că Speed ​​​​Twin 900 atrage prin specificațiile premium, finisaje de calitate superioară și fiabilitate. Proprietarii se mândresc cu emblema de pe rezervor, iar ambiția noastră a fost întotdeauna să oferim mai mult din ceea ce apreciază proprietarii.

Furca Marzocchi USD lucrează împreună cu două mono-amortizoare tot de la Marzocchi cu rezervor extern, reglabile pentru preîncărcare. Cursa roții spate a fost ușor redusă, de la 120 mm la 110 mm, pentru mai mult control, fără a sacrifica însă confortul. Noile roți sunt echipate cu anvelope Michelin Road Classic, iar de frânare se ocupă etriere radiale cu patru pistonașe, marca Triumph. Discul față are diametrul crescut la 320 mm.

Bicilindrul Bonneville de 900 oferă o putere maximă de 65 CP la 7.500 rpm și cuplu pe toată gama de turații. 80 Nm sunt disponibil la doar 3.800 rpm, cu eficiență și precizie, grație unui sistem complet ride-by-wire.

În ce privește electronica, cei de la Triumph și-au dorit să ofere cât mai multă funcționalitate, păstrând în același timp personalitatea clasică a motocicletei. În consecință, pentru a controla livrarea cuplului și a puterii s-au ales două moduri de conducere, „Road” și „Rain”, acesta din urmă oferind un răspuns mai moale la accelerație. Ambele sisteme sunt acum sensibile la înclinare – cu ABS optimizat pentru viraj și controlul tracțiunii ca echipare standard.

Triumph Speed Twin 900 dispune de un afișaj LCD mare și luminos pentru turații, viteză și viteză, cu un afișaj TFT integrat pentru a oferi informații suplimentare, cum ar fi modul de pilotaj. Nu lipsește conectivitatea Bluetooth, care oferă navigare pas cu pas și posibilitatea de a vizualiza și controla apelurile telefonice și muzica de pe telefon.  Controlul vitezei de croazieră este acum disponibil ca opțiune. Sistemul de iluminare complet cu LED, inclusiv un far subțire DRL, montat pe un suport minimalist, asigură o vizibilitate optimă și adaugă o notă contemporană designului clasic al motocicletei.

Gama oficială de accesorii Triumph include peste 120 de repere, de la opțiuni practice, cum ar fi manșoanele încălzite sau valize din bumbac cerat, până la piese care accentuează liniile clasice sau aduc un vibe custom. Motocicleta poate fi și restricționată pentru licență A2. Triumph Speed Triple va fi disponibil în showroom-urile Triumph din februarie 2025.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account