Honda prezintă noua CMX500 Rebel la EICMA!

Honda CMX500 Rebel este un mic cruiser simplu, redus la esență, ideal pentru riderii începători, căci se poate conduce cu permisul de categorie A2. În 2019, a fost cel mai bine vândut model Honda în România și înțelegem pe deplin de ce. Pentru 2020, Honda a actualizat modelul în profunzime, prezentându-l aseară, la Milano, în cadrul unui eveniment special.

Noua Honda Rebel arată acum mai „custom” și mai „bobber” decât oricând, cuvintele cheie ale echipei care au proiectat modelul fiind „simplu” și „pur”. Tot grupul propulsor este negru, la fel și cadrul, jantele și elemente ale suspensiei. Singurele componente colorate sunt rezervorul și aripa spate.

Farul este complet nou și atrage mult atenția: are o lentilă compactă de 175 mm și este montat într-o carcasă turnată din aluminiu. Atât farul, cât și stopul și semnalizatoarele sunt cu LED, iar noul stop oval, laolaltă cu lumina numărului de înmatriculare, se potrivesc cu silueta joasă a motocicletei.

Bordul este de fapt un cadran de 100 mm diametru, cu display LCD pe negativ. Pentru 2020, bordul include și un indicator al treptei de viteză și afișajul consumului. Blocul contactului rămâne amplasat sub partea stângă a rezervorului.

La gama de culori în care este disponibil noul Rebel se adaugă interesantul Matte Jeans Blue Metallic, un albastru discret și atrăgător.

Pentru un plus de aer custom, șaua și scărițele pasagerului sunt ușor de demontat, iar gama de accesorii a fost mult îmbogățită: acum există suport de bagaje spate, spătar, paduri de rezervor și parbriz. Gențile laterale opționale pot fi din piele sau din material textil.

Ediția specială „S” a noului Rebel va fi disponibilă în versiunea de culoare Matte Axis Grey metalizat, cu accesorii precum: carenă far cu parbriz fumuriu, burdufuri retro pentru furcă și șa cu cusături la vedere.

Motorul cu 2 cilindri paraleli, de 471 cmc, respectă acum normele Euro5, fiind axat pe dezvoltarea cuplului la turații joase și medii. Acum există un ambreiaj complet nou, antihopping, cu acționare asistată pentru o forță mai mică la manetă.

La partea de ciclistică, suspensiile sunt noi, cu alte arcuri față și spate, în timp ce amortizorul spate este acum încărcat cu azot. Ampatamentul este de 1.490 mm, șaua este foarte joasă, la 690 mm, iar pneurile de 16 țoli au dimensiuni de 130/70 față și 150/80 spate. Discul de frână față este de 296 mm.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account