De la lansarea sa în 2017, Honda X-ADV s-a vândut în peste 76.000 de unități în toată Europa. Italia, Franța și Spania sunt cele mai mari piețe pentru acest model, cu 60.000 de X-ADV vândute.
X-ADV este a doua cea mai vândută motocicletă Honda în Europa în 2023, doar CB750 Hornet reușind să o întreacă. În 2023, în Europa,modelul s-a clasat pe locul patru la categoria aventure-bike. Merită știut și că, în 2019, Renato Zocchi a folosit un X-ADV ușor modificat pentru a concura și câștiga Raliul Gibraltarului.
Honda X-ADV și-a construit așadar o bază solidă de fani, grație abilităților de motocicletă adventure, combinate cu simplitatea în utilizare și caracterul practic și prietenos al unui maxi-scuter.
Honda nu s-a culcat pe laurii succesului și, pentru 2025 introduce o serie de modificări pentru X-ADV. Acestea vizează aspectul, caracterul practic și confortul riderului.
Caroseria a fost reproiectată pentru un aspect mai agresiv, noile carene având mai multe unghiuri ascuțite. Aceasta creează un aspect aproape de origami. Semnătura luminoasă frontală este întărită de faruri cu LED-uri duble, reproiectate, care au acum lumini de zi (DRL) foarte eficiente. În premieră mondială pentru motociclete acestea integrează subtil și luminile de semnalizare.
Bordul TFT color de cinci inchi a fost revizuit, cu grafică, meniuri și funcționalități nou proiectate. Operarea se face printr-un nou comutator, cu patru căi iluminat din spate. Ecranul TFT a fost proiectat pentru o lizibilitate optimă în zilele luminoase și oferă conectivitate Honda RoadSync, permițând integrarea perfectă cu smartphone-urile utilizatorilor.
Un sistem cruise control în dotarea standard este un alt atu al noului X-ADV. Șaua a fost remodelată pentru a se putea ajunge mai usor la sol iar parbrizul revizuit, pentru o reglare mai ușoară.
X-ADV my25 are 25 de elemente de caroserie realizate din materiale durabile, cum ar fi plasticul reciclat și plasticul din biomasă. Aceasta este o utilizare la o scară fără precedent pemtru orice motocicletă Honda până acum. Folosirea Durabio™ și a altor materiale plastice și din cauciuc reciclat pentru caroserie face parte din obiectivul pe termen lung al Honda de a atinge „utilizarea sustenabilă a materialelor” până în 2050.
Cutia de bagaje și partea de jos a șeii sunt fabricate din materialele reciclate din barele de protecție ale automobilelor Honda. Polipropilena reciclată este utilizată pentru mai multe huse și panouri, iar capacele pragurilor laterale și parbrizul utilizeaza plastic din biomasă Durabio. Astfel, sunt evitate și emisiile de CO2 asociate cu procesul de vopsire convențional.
Ca și până acum, motorul cu doi cilindri paraleli combină performanța puternică la turații joase și medii cu exploatarea facilă și consumul redus. Puterea de vârf rămâne setată la 57,8 cai, cu un cuplu de 69 Nm. Consumul poate cobori până la 3,6 L/100 km. Dar, inginerii Honda au rafinat și mai mult transmisia cu dublu ambreiaj (DCT), pentru a oferi o accelerare mai lină de pe loc și un control sporit la viteze sub 10 km/h. Astfel, abilitățile lui X-ADV cresc și în mediul urban.
Cadrul tubular din oțel dur utilizează o furcă față de 41 mm USD și un mono-amortizor Pro-Link pe spate, montat pe un braț oscilant din aluminiu. X –ADV rulează pe roți cu spițe de 17 inchi față și 15 inchi în spate, în timp ce frânarea este asigurată prin etriere duble, cu montare radială, cu patru pistoane, care lucrează cu un disc flotant de 296 mm în față, cu un etrier mono-piston și un singur disc de 240 mm în față. spate.
Honda X-ADV va avea și o nouă paletă de culori disponibile : negru grafit, alb strălucitor perlat și gri mat „Mud” intens adânc. În plus, o ediție specială unică X-ADV va fi disponibilă într-un galben îndrăzneț, stil „cyberpunk”, Matte Gold Finch Yellow, cu un set grafic exclusiv în două tonuri.