Noi modele Triumph: Street Twin, Bonneville T120, Thruxton și Thruxton R

Triumph a reînnoit complet gama sa de modele retro, inventând un model complet nou – Street Twin și modificând mult modelele deja consacrate precum Bonneville și Thruxton.

bonneville-t120-t120-black-riding-shot010

Triumph Bonneville T120 și T120 Black 2016, cu motor de 1.200 cmc răcit cu lichid

Triumph Street Twin

Noul Street Twin este gândit ca un Bonneville entry level, o motocicletă simplă, cu aspect clasic și câteva elemente moderne, care va fi oferită la un preț atractiv pentru cei care vor un utilaj cu stil, dar în același timp agil și practic.

street-twin-riding-shot-007

Motorul High Torque are doi cilindri paraleli și o cilindree de 900 cmc, dezvoltând un cuplu maxim de 80 Nm la 3.200 rpm (cu 18% mai mult decât versiunea folosită pe generațiile trecute de Bonneville și Thruxton). Manetoanele arborelui cotit sunt defazate la 270 de grade, distribuția este cu patru supape pe cilindru și răcirea se face cu lichid, la fel ca la noul motor bicilindric de 1.200 cmc. Conform celor de la Triumph, consumul de carburant este cu 36% mai mic decât al precedentului motor bicilindric răcit cu aer.

Cadrul și suspensiile au fost realizate special pentru acest model, geometria ciclisticii fiind axată pe manevrabilitate. Înălțimea șeii pare destul de redusă. Sistemul ABS este în dotarea de serie, frâna are un singur disc pe față și există și un sistem de control al tracțiunii (dezactivabil), care a putut fi implementat datorită accelerației electronice, de tip ride-by-wire. Există și un ambreiaj antihopping, iar cutia de viteze are cinci trepte. Stopul este cu LED și există și o priză USB pentru încărcare diverselor dispozitive electronice.

street-twin-cranberry-red-right-side

Jantele sunt turnate din aliaj ușor și există cinci posibile culori – Cranberry Red, Aluminium Silver, Matt Black, Jet Black și Phantom Black.

Gama de accesorii include 150 de elemente și există trei kituri: Scrambler, Brat Tracker și Urban.

Triumph Bonneville T120

Clasicul Bonneville a ajuns la o nouă generație pentru 2016, fiind reînnoit odată cu întreaga familie de modele retro cu motoare bicilindrice. Astfel, acum Bonneville va exista în variantele T120 și T120 Black. Bonneville are un aspect cu accent clasic foarte puternic, cu o foarte mare atenție la detaliu și la finisarea pieselor cromate.

bonneville-t120-black-riding-shot002

Cilindrii cu aripi de răcire și radiatorul ascuns în cadru nu trădează trecerea la răcirea cu lichid. Varianta T120 Black are o șa maro închis și multe elemente de culoare neagră, printre care jantele, mânerul de susținere pentru pasager, evacuarea și motorul. T120 va fi disponibil în patru culori: Cranberry Red, Aluminium Silver, Jet Black și Pure White. Versiunea Black va avea două scheme coloristice disponibile: Jet Black și Matt Graphite.

bonneville-t120-riding-shot005

Noul motor High Torque cu doi cilindri paraleli are 1.200 cmc, arborele cotit are manetoanele defazate la 270 de grade, accelerația este de tip ride-by-wire, motorul are două hărți de injecție și aprindere selectabile de la ghidon (Road și Rain), iar cutia este cu șase trepte. Cuplul este generos: 105 Nm la 3.100 rpm. Încă nu se știe nimic despre puterea maximă sau despre greutate.

bonneville-t120-details-clocks

Cadrul este complet nou, fiind de tip buclă dublă de oțel, iar frâna pe față are acum două discuri și sistemul ABS este la serie. Opțional, există și un sistem de control al tracțiunii. Ambreiajul este antihopping, farurile sunt cu LED, manșoanele sunt încălzite și există și o priză USB pe lagărul furcii.

Thruxton și Thruxton R

Noile Thruxton și Thruxton R readuc factorul sportiv și performanțele pe firmament, cum ar trebui să fie în cazul unui cafe-racer autentic. Practic, pur „racer”-ul înapoi în cafe-racer.

thruxton-e-r

Noul Thruxton are motorul 1.200 „Thruxton spec”, cu un cuplu maxim de 112 Nm la 4.950 rpm. Arborele cotit este mai ușor față de cel de pe Bonneville, raportul de comprimare este mai mare și airbox-ul are un volum mai mare.

Ciclistica are cote mai sportive decât ale lui Bonneville, iar ghidonul înălțat este înlocuit de o pereche de semighidoane, pentru o poziție de cafe-racer autentic.

thruxtonr-riding-shot006

Versiunea R împinge lucrurile mai departe cu frânele cu două discuri flotante Brembo, etriere radiale Brembo monobloc și o pompă de frână de aceeași marcă. Furca este una inversată Showa Big Piston, iar amortizoarele spate sunt Ohlins. Pneurile sunt Pirelli Diablo Rosso Corsa. Și pe Thruxton există ABS la serie și motorul are trei hărți – Sport, Road și Rain. Controlul tracțiunii se poate dezactiva.

thruxton-detail-engine

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account