Triumph prezintă familia Factory Custom. Printre ele, noul Rocket III

Triumph prezintă familia Factory Custom. Printre ele, noul Rocket III

După zvonuri, iată și confirmarea. Producătorul englez a prezentat familia Triumph Factory Custom: modele în serie limitată. Se începe cu Thruxton R și cu Rocket III, cu mai multă putere și dotări de top.

Triumph a dat startul programului TFC (Triumph Factory Custom), care implică producția de modele în serie limitată (750 de exemplare în toată lumea), cu echipări speciale, performanțe sporite și finisări exclusiviste.

Thruxton TFC se remarcă prin carena din fibră de carbon, inclusiv aripa față. Alte detalii inlucd placa de aluminiu cu logo TFC, oglinzile retrovizoare nichelate, bordul color, șaua din piele cusută de mână și bușonul de rezervor Monza din aluminiu.

Jantele cu spițe sunt vopsite negru în câmp electrostratic, iar amortizoarele sunt Ohlins. Și furca este tot Ohlins (NIX30), etrierele sunt Brembo cu patru pistonașe, iar pneurile sunt Metzeler Racetec RR. Motorul dezvoltă cu 10 CP în plus față de Thruxton R, ajungând la 107 CP, iar cuplul este mai mare la regimuri medii și joase, grație evacuării din titan Vance & Hines. Greutatea a căzut cu 5 kg, ajungând la 198 kg la gol. Prețul pornește de la 22.500 de euro.

Acum ceva vreme vă povesteam despre noul Triumph Rocket III, dar nu aveam la dispoziție foarte multe detalii tehnice. Acum Triumph confirmă acele zvonuri, lansând modelul Rocket TFC Concept. Așadar, este vorba, deocamdată, de un concept-bike, nu de o motocicletă de serie, dar direcția este destul de clară. În decursul acestui an ne putem aștepta la lansarea variantei de serie, care se pare că ar vrea să concureze mai îndeaproape cu Ducati Diavel, judecând după formă. Zvonurile vorbesc despre o putere de 180 CP și un cuplu monstruos, de 230 Nm.

Motorul ar urma să fie ținut sub control de o suită întreagă de sisteme electronice moderne. Se pare că noul Rocket nu are cadru propriu-zis, ci motorul are rol portant, probabil în încercarea de a mai scăpa de greutatea în plus și de a se apropia, cât de cât, de Ducati Diavel, care ar urma să fie concurentul său principal.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account