Echipamente testate: Rucsac Kriega R20

Echipamente testate: Rucsac Kriega R20

Port rucsacul Kriega R20 de la Asfalt Uscat de câteva luni încoace aproape non-stop. Evident, cât timp merg pe motocicletă, nu și când dorm. Și mă declar foarte încântat.

În general, sunt un fan al rucsacului pe moto, asta și pentru că, prin natura jobului de jurnalist moto, ajung să testez fel de fel de motociclete și majoritatea nu au cine știe ce spații de depozitare. Așa că am tot avut rucsacuri mai mult sau mai puțin specializate, cu nume mai mult sau mai puțin răsunătoare.

Dar, din câte am încercat până acum, Kriega R20 m-a impresionat cel mai mult. Marca britanică este specializată în producția de bagaje soft pentru rider și pentru motocicletă, dar a luat lucrurile foarte în serios și produce niște echipamente de calitate excelentă. Desigur, la 599 de lei, R20 este destul de scump pentru un rucsac moto de 20 de litri. Dar are sistemul Quadloc-lite, cu o formă și o prindere specială a bretelelor, astfel încât îți ia presiunea de pe umeri și nu te încurcă în zona de sub braț. Astfel, rucsacul stă fix în spate ca și cum ar fi parte a corpului tău, dar poți să-l porți mult timp fără să te obosească, căci presiunea este transmisă pe piept, nu pe umeri.

Apoi e calitatea evidentă a materialelor și a lucrăturii. R20 pare genul de rucsac pe care poți să-l lași moștenire nepoților sau să-l folosești pe timp de război. Eu îl port de peste șase luni și arată ca nou. Este făcut din Cordura 1000D, nailon 420D rip-stop și este ranforsat cu material special, rezistent la abraziune. Fermoarele sunt YKK rezistente la apă.

Oamenii de la Asfalt Uscat mi-au spus că nu este impermeabil, dar că rezistă la umezeală și stropeală. Am testat asta fără să vreau când m-a prins o ploaie torențială la intrarea în București, acum o lună. Mă așteptam să fi intrat ceva apă înăuntru și mă temeam pentru sănătatea laptopului meu, dar înăuntru totul era complet uscat după 20 de minute de mers pe furtună. Asta a fost una dintre puținele dăți când un echipament moto de-al meu a rezistat mai bine decât specificația producătorului.

Apoi, este ușor de folosit, simplu, arată bine. Când îl fixezi și cu cureaua de la brâu, poți face orice cu motocicleta, inclusiv wheelie-uri și off-road, căci nu te încurcă deloc. Are și un compartiment detașabil care se fixează pe bretea, pentru telefonul mobil. Mi s-a părut util în general, dar, dacă port cască adventure, îmi încurcă mișcările capului câteodată, căci dau cu marginea căștii în el.

Minusuri? Căutându-i nod în papură, am găsit doar faptul că e scump și că este cam mic și îngust la interior pentru volumul său exterior. Îl folosesc non-stop pe motocicletă, dar când am mers cu avionul zilele trecute la Le Mans (la etapa de MotoGP), mi-am luat rucsacul Yamaha ca bagaj de mână, care are dimensiuni exterioare asemănătoare, dar este mai încăpător și are mai multe spații de depozitare adiacente și buzunare.

Date suplimentare despre Kriega R20 și o eventuală comandă puteți face aici.

foto: Kriega, Adrian Cobzașu

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account