Honda la EICMA 2019: noutățile notabile

Honda a luat cu asalt Salonul de la Milano din acest an, cu foarte multe noutăți demne de remarcat. De la modele complet noi, precum CBR1000RR-R Fireblade, până la actualizări și facelift-uri.

Vedeta standului Honda și probabil a întregului salon EICMA a fost noua CBR1000RR-R Fireblade, în variantele de bază și SP. Mai ușoară, mai compactă, mult mai puternică și mai avansată tehnologic, este gândită pentru a câștiga curse și chiar la asta va fi folosită anul viitor în Superbike-ul mondial de către noua echipă de uzină HRC, cu Alvaro Bautista și Leon Haslam la ghidon.

2020 HONDA CBR1000RR-R SP

La celălalt capăt al spectrului de utilizare, unde asfaltul dispare și se întind orizonturile nesfârșite, există noua Africa Twin 1100, în variantele de bază și Adventure Sports. Motor mai mare, mai puternic, ciclistică mai agilă, nivel tehnologic de-a dreptul stratosferic, totul împachetat într-un nou look foarte bine proporționat.

Honda CMX500 Rebel este cel mai bine vândut model al producătorului japonez în România în 2019 și s-a schimbat destul de mult pentru 2020, cu un nou far cu LED, suspensii mai bine puse la punct și o suită întreagă de accesorii interesante. Există acum și ediția rafinată „S Edition”, cu far carenat, burdufuri la furcă și șa cu cusături la vedere.

Complet nou este și Honda SH125i, unul dintre cele mai apreciate scutere Honda din Europa, fiind vândut în nu mai puțin de 19.000 de exemplare în 2018. Pentru 2020, popularul model s-a înnoit complet, cu un motor care crește ca putere, deși acum respectă normele Euro5. Designul său este mai rafinat și mai elegant, păstrând stilul care l-a consacrat. Farul și stopul sunt cu LED, portbagajul de sub șa este acum cu 10 litri mai mare, ajungând la 28 de litri, pentru că rezervorul a fost mutat sub podea. Priza de 12V a fost înlocuită de una USB. Bordul este LCD, există și aici sistemul Start&Stop, ABS și controlul tracțiunii, iar pornirea keyless prin Smart Key este în dotarea de serie. Motorul are 12,5 CP, iar cuplul maxim este cu 0,1 Nm mai mic, dar este dezvoltat la o turație cu 500 rpm mai mică. Rezervorul de 7 litri ar trebui să asigure o autonomie de aproximativ 300 km, iar masa cu plinurile făcute este de 133,9 kg. Aceleași noutăți sunt preluate și de fratele mai mare, SH150i, cu un plus de putere și de cuplu, evident.

Honda CB1000R s-a înnoit și ea pentru 2020, dar nu radical. Jugurile furcii, riserele ghidonului, arcul suspensiei spate, bascula și carcasa farului sunt acum vopsite negru mat. Flanșele discurilor de frână față și ornamentul rezervorului sunt argintii.

Și modelul adventure Honda NC750X a primit o actualizare pentru 2020. Are un look puțin modificat, portbagajul din față are acum 22 de litri și poate găzdui o cască integrală, motorul de 55 CP și 68 Nm respectă normele Euro5, iar rezervorul de 14,1 litri poate asigura o autonomie de 400 km, datorită consumului redus. Controlul tracțiunii HSTC este reglabil pe două niveluri și decuplabil. Există și două noi scheme coloristice, Graphite Black și Pearl Glare White.

Ca un exercițiu de design, Honda a venit cu superbul CB4X, un crossover cu aromă de supermoto, combinat cu ceva sport-touring.

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account