Nick Sanders se întoarce la origini, adică la Royal Enfield, și se dă deja cu un Bear 650 pe marginea Europei. Literalmente.
Traseul de 30.000 de kilometri început de Nick Sanders la sfârșitul lunii martie se desfășoară în sens contrar acelor de ceasornic, pleacă din Calais (Franța) și continuă pe linia de coastă a continentului nostru. Celebrul aventurier va ajunge până la Capul Nord, scop în care va trebui să traverseze Ucraina și să traverseze statele baltice.
Deși este cunoscut pentru parteneriatul său de un sfert de secol cu Yamaha, care a inclus ocolul lumii cu un R1, britanicul spune că a simțit că e timpul pentru o schimbare. Sau mai degrabă o întoarcere la origini, întrucât, în 1992, Nick Sanders făcea turul lumii cu un Royal Enfield Bulltet. „Motivul pentru care am ales pe atunci acea motocicletă era caracterul ei, faptul că e ușor de <înțeles> și arăta ca în anii` 50”, spunea britanicul într-un interviu acordat conaționalilor de la MCN.
Astfel, ultima mare aventură a lui Nick Sanders alături de Yamaha rămâne primul tur al lumii cu o bicicletă electrică, despre care poți citi mai multe aici.
Nick Sanders s-a declarat uimit de felul în care a evoluat marca Royal Enfield, dar a și glumit puțin pe subiectul motocicletelor adventure care au devenit între timp „mașini ce costă 25-30.000 de lire sterline”. Situat la o distanță „liniștitoare” de pragul psihologic de 10.000, fie că sunt lire sterline, euro sau dolari, Bear 650 este un scrambler bicilindric, care oferă 48 de cai putere și, să sperăm pentru Nick, multă robustețe. Așa cum observăm din imagini, faimosul aventurier nu s-a mai obosit să se ocupe de cine știe ce sisteme de bagaje, prevând…sfânta cordelină și „nemuritorul” sac impermeabil instalat pe codița motocicletei.
foto via MCN