Au ajuns cu succes la Polul Sud folosind această motocicletă. Sau cel puțin așa pretind, conform unei fotografii pixelate, despre care am mai scris aici. Lăsând gluma la o parte, cei de la Royal Enfield au planuri mari cu al lor (prea) simplu și practic Himalayan. Mai concret, Royal Enfield lucrează la o nouă platformă pentru Himalayan, care le-ar permite să concureze cu motociclete precum Honda CB500X și KTM 390 Adventure.
Conform unor jurnaliști indieni, noua platformă se va numi K1 și va utiliza un monocilindru de 40 de cai putere, care va rezolva în sfârșit cel mai mare ”of” al celor care se gândesc să achiziționeze un Himalayan: puterea. 24.5 cai putere este puțin, oricât de rațional și de ponderat ai fi în relația ta cu motocicletele. Creșterea în putere va fi completată și de o creștere a capacității pentru off-road, cu un triunghi scărițe – șa – ghidon redesenat și suspensii cu cursă mărită, furca față având o geometrie modernă, upside-down. Într-un final, noul Himalayan va avea chiar look-ul unui scrambler!
O veste și mai bună pentru fanii Royal Enfield este apariția unui Himalayan 650, care va utiliza propulsorul cu doi cilindri în linie întâlnit pe Interceptor și Continental GT. Tot ce mai putem spera este ca documentarul despre aventura arctică a Royal Enfield este să apară înaintea acestor noi modele, pentru că indienii chiar ne-au făcut curioși!
foto: bikewale.com